torsdag 27 november 2008

Starten

Idag har jag varit hemma hos Paula och Martin och fått hjälp med att starta en blogg. Det var minst tusen olika saker som man skulle tänka på och tusen olika kommandon att lägga på minnet. Martin hade en massa saker i huvudet som gjorde att jag kunde komma igång och Paula visade många bra saker som jag nu ska kunna använda mig av. Nu är bara frågan om jag kommer att klara av detta på egen hand. Någonting säger mig att jag kommer att få anledning återkomma till dem.
Sist men inte minst vill jag säga att deras hem var så vackert. Det var så smakfull inrett och de hade massor av fina detaljer. Paula är ju dekoratör och jag rekomenderar henne å det varmaste. Det var verkligen kul att få se.

Tusen tack för hjälpen. Hoppas jag kan återgälda det någon gång.
Anna-Karin

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till bloggvärlden!