tisdag 24 mars 2009

Vad är det i termosen?

Denna hÄngel tycker jag är så fin. Hon se så fridfull ut. När jag köpte stämpeln på mässan i Karlstad sa jag till min kompis:
-Se så fint hon sitter på molnet och dricker te.
-Te, svarade min kompis. Jag tror det är kaffe.
I samma veva gick det förbi en kvinna som vi inte kände. Hon tittade på oss och sa:
-Jag tror i alla fall att det är varm choklad hon dricker. Lite kul tycker jag. Ett kort i lila. Ingen favoritfärg, men man måste ju förnya sig i bland.
Kontrollera stavning
Vad tror ni det är i termosen? Ha, ha.

Träffade Marie (majadesign) i lördags. Hennes nya serie kommer snart ut på marknaden. Hon har gjort papper med mönster på som jag velat ha länge. Jag är så nyfiken och det ska bli så kul när de kommer.

Ha det gott
Anna-Karin

1 kommentar:

Maya sa...

Åhhhh så nydelig kort,Anna-Karin!!
Lekker farge og den hängelen er bare sååå søt!!
Kan nesten ikke vente til den kommer i shopen!!
Klem fra Maya :)