tisdag 17 november 2009

Vänerscrappen

I Lördags var Linda, Jeanette och jag i Vänersborg på en heldagsscrapp. I 12 timmar satt 80 personer inne och scrappade. Det var en upplevelse måste jag säga. Det var helt otroligt hur mycket saker man hade med sig till denna träff. Mellan varven åt vi mycket god mat. Jag kan verkligen rekommendera denna träff. I april är det dags igen. Träffen var i Folkets Hus i Vänersborg.
Linda och Jeanette i scrapptagen.
Jag tog några lotter och vann 1:a pris. En scrappväska med innehåll. Värde 1500:-
Jag gjorde ett julkort i Maja designs serie "gammaldags jul"
Ett enkelt julkort, utan målad stämpel.
Ha det gott
Anna-Karin

4 kommentarer:

Unknown sa...

Som vanligt fina kort!
Grattis till vinsten!
Kramar Marianne o Benny

Andrea sa...

ojoj första pris, vilken turgumma du är!!! Jättefint på kusinerna förresten!! kram kram

Erica sa...

Stort grattis till vinsten!! Jättefina kort du gjort också! Tack för inspirationen!

Kram, Erica

malin sa...

Kul med första priset!! Kommer säkert väl till pass. Du gör himla fina kort. Hälsa alla!!
Kramar från The Stennricks