söndag 21 mars 2010

Grattis Marianne

Idag fyller min kompis Marianne år. Jag gjorde detta kort och skickade till henne. Hoppas du kommer att få en fin dag och att presenterna strömmar in. Om din man mot all förmodan inte har kommit på något bra, kan han ju alltid vända sig till mig. Jag hjälper honom gärna att handla. Han gillar ju mina shoppingturer. Ett stort grattis till dig. Vi ses snart. Ett kort i lila och gult fick det bli. Härliga Maja designs papper.
En fjäril......

.....och lite blommor får förmedla hopp om våren.


Ha en bra dag.
Anna-Karin

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för gratulationen!
Jag har visat det fina kortet för
mina gäster idag, och de tycker att
du är jätteduktig.
Vi hörs och ses snart.
Kramar marianne

Lise-Lott G sa...

Jättefint kort i ljuvliga färger.

Kram Lise-Lott