söndag 25 april 2010

Handlat

I onsdags var jag och min kompis i Håverud och handlade hos Scrapbruket. Där fanns det gott om scrappsaker att köpa. Har aldrig sett så många Martha Stewart punchar någonstans. Det var dessutom mycket bra priser. Där fanns en sorts cardstocks som jag inte sett förrut. Om man filade lite på dem kom det fram en annan nyans. Häftigt. De fanns i alla världens färger. Det var väl värt ett besök.Här är mina inköp.
Favoritfärgen. Coredinations cardstock.
Denna spellbinders har jag tänkt köpa länge. Mycket billigare än på andra ställen.
Blå blommor och cardstock.
En Martha Stewart punch och vita blommor.
Idag ska jag börja plocka ner mitt scraprum, för till veckan börjar en välbehövlig renovering. Ska bli kul när det är färdigt.
Var på teater i går kväll och såg "Liket som visste förmycket". En riktigt kul och invecklad historia. Det var längesedan jag skrattat så mycket.
Ha det gott Anna-Karin

2 kommentarer:

Lise-Lott G sa...

Hej! Vad en massa kul du shoppat.

Jag gillar Layouten från föregående inlägg.

Ha det gott!

kram Lise-Lott

Lenna sa...

hejsan!!

FIn sida o fina alster. Har hört talas om scrapbruket o planerar en resa dit snart. Bor i Lysekil så det är en bit till Håverud. Men idag blir det tanum o besök där i en scrapbutik som ska finnas...
Jag kikar in igen (Fick tips av en vän Sonja K FRån badmintonen hos dig. Känner även era grannar Rutgersson. =D
Tack för en fin upplevelse av din fina saker..

Har en blogg jag med, men länge sen jag uppdatera..