söndag 17 oktober 2010

Bilder

Äntligen kommer det ett livstecken från mig. Man brukar ju säga att när hösten kommer lugnar det ner sig, men det ifrågasätter jag verkligen. Denna höst är det då ingen lugn och ro. Nu går det i ett, vardag som helgdag. Nog om det. Innan vi åkte hem från "vår" camping gick jag på en "walk about" som jag kallar det. Då tar jag med mig kameran och försöker fota det jag tycker är fint. Här är en del av resultatet.
Ett nypon.
Enbär.
En bit av stranden. En sten i ett "mjukt" vatten. Snäckor och tulpaner.
Strandråg.
En tappad fjäder.
Havet i glitterskrud.
Vakthavande fågel.
En buske med slånbär.


Det är alltid tråkigt när campingsäsongen tar slut och man ska skiljas från sina underbara vänner. Men den som väntar på något gott........ Snart ses vi igen.
Kram
Anna-Karin

3 kommentarer:

malin sa...

Hej!
Fina bilder. Ja tiden går fort å snart är vi på plats igen.
Kram till alla i familjen från stennricks

Marianne sa...

Å vilka fina bilder! Vi längtar
till nästa sommar.
Ha det bra!
Kramar Marianne o. Benny

Ulla sa...

Vi ses ju snart igen! Men det är klart man längtar. Kramar Ulla o Bengt.