måndag 1 november 2010

Vänerscrappen

Har varit i Vänersborg på Vänerscrappen. Då scrappar man från morgon till kväll.10.00-22.00. Det är fullt med folk som kommer med scrappmaterial i långa banor. Det händer att man får syn på någon smart sak som man skulle behöva själv. I år såg jag en tjej som hade en jättebra förvaring till band. Den ska jag försöka få tag på. Alla mina band ligger och hänger lite huller om buller. Inte så bra. Linda i full gång.
Jag vann två kit i olika tävlingar.
Detta kort gjorde jag av saker som vi fick i välkomstpaketet. Är inte snögubbarna för söta?
Rosor, grankvistar och snöstjärnor. "Konstig" blandning men vad gör det.
Ha det gott
Anna-Karin

2 kommentarer:

Linda Dekorerar sa...

Tack,tack! för en gó dag ;-)

Anki T sa...

Det ser ut som ni har haft en trevlig dag!
Fint kort.