lördag 23 januari 2010

Äntligen.....

.........har jag köpt en Epic six. En maskin som jag kan stansa ut en massa olika bilder och bokstäver med. Nu gäller det bara att börja köpa olika plåtar som jag kan använda. Än så länge har jag bara två alfabet. Jag kan ju använda plåtarna som jag har till tången i denna maskin också, men vitsen är ju att man kan stansa större bilder nu. Min Epic six maskin.
Alfabeten som jag köpte på mässan i höstas.

Banana split bokstäver. Håller på med ett minialbum om Petra just nu.
Har precis kommit hem från Kyrkans hus i Mellerud. Har varit och lyssnat på vår biskop Esbjörn Hagberg. En underbar talare. Får ni chansen ska ni absolut gå och höra honom tala.

Trevlig lördagkväll
Anna-Karin

4 kommentarer:

Malin sa...

Snart kan du väl öppna en liten scrappastudio i Alex gamla rum å ha lite kurser. Du är ju fullutrustad!!
Kram

Linda Dekorerar sa...

ÅH va kul, bra köp ;-)
Vill gärna se hur den funkar...öh fast då kanske jag vill ha en själv,haha.
Har du en lång platta till den eller funkar allt med samma bottenplatta??
Hoppas jag kan komma och se den på tis....
ha d bra,hör av mig.
Kram Linda

Anonym sa...

vart har du köpt epic six maskinen skulle vilja ha en men vetinte riktigt vart man kan hitta en till rimligt pris tack för svar !! :D

lycka till med maskinen :DD

Anna-Karin sa...

HejD vem du nu än är! Jag har köpt maskinen i en affär i Vänersborg som tyvärr är nerlagd nu. Är inte helt nöjd med den eftersom man inte från tillverkarens sida har lyckats lösa problemet med den matta som man lägger över diesen. I dag skulle jag ha köpt en annan maskin.
A-K