söndag 28 december 2008

God fortsättning.........

.....och hoppas att ni alla har haft en skön jul. Det har jag. På julaftons morgon kom jag på att jag inte hade gjort någonting att lägga julklappspengarna i som barnen skulle få av farmor. Sagt och gjort. Mot scrappbordet. I all hast kom dessa två fickor till. Denna manick fick jag i julklapp av min yngsta dotter. Eftersom jag aldrig hade sett en sådan förut fick jag lite huvudbry. Tänkte först att det var någon form av visp. När jag frågade, sa min dotter att jag skulle läsa på kartongen. Smart. Head massager stod det. Alltså en huvud massage manick. Helt perfekt. Den var helt underbart skön att använda. Den kan jag verkligen rekomendera till alla. Min dotter hade köpt den på den frisersalong där hon praktiserar.
Idag skulle vi kört vår stora dotter till Norge, men hon ligger sjuk så vi får väl se när den resan blir av.
Kram
Anna-Karin

Inga kommentarer: