onsdag 3 december 2008

Julkort

Hur ska man hinna med allt? Varje år så är det som om vissa saker kommer som en total överaskning. För mig är julen är en sådan sak. Alltid är man ute i sista minuten och så blir det ont om tid till allt det där som man vill göra. Att scrappa julkort är ju något som tar lite tid. Till nästa år ska jag börja med julkorten på semester. Om jag inte blir färdig i tid då så är det ju inte lönt. Ska bli roligt att se om jag lyckas. Ha, ha. Några har jag i alla fall gjort redan..... En hängelstämpel på Maja Design papper. Hänglar är mina favoriter bland stämplar.

Snögubbar är också något av en favorit. Kommer att visa en del av min samling framöver. Var givetvis tvungen att köpa denna fina gubbe på mässan i Göteborg. En hängel till på Maja papper.

Såg att min dotter hade kommenterat. Älskar dig och saknar dig. Ses snart.

Ha det gott till nästa gång.
Anna-Karin


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina julkort!

Anonym sa...

Oj, vad du är aktiv och flitig. Jättefina julkort! Har du gjort något till nästa träff? Det har inte jag. Inte ens några julkort... Min priolista är alldeles för lång...
Hälsa Alexandra så gott! Såg att hon hade varit inne och kommenterat.
Trevlig helg!