lördag 10 januari 2009

Fina papper

Ibland när jag jobbar med Maja Designs papper vet jag inte hur jag ska göra när jag ska skära i dem. De är så fina att de talar för sig själv. Det känns som om jag gör sönder dem när jag sätter saxen i dem. Här är ett papper ur serien skogspromenad. Jag tycker de är underbara.
Givetvis är det en hängelstämpel.
Såg två jättesöta tavlor hos Penni från den 10/12 där hon hade låtit papperen arbeta själv. Två talvor på sina barn. Titta in så får ni se.

Nu ska jag åka till kusten för att titta till våra saker.
Kram Anna-Karin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fint kort, gillar färger, punchinellan, ja - allt!

Anonym sa...

Undebart kort! O vad gulligt du skrev om mina tavlor :-D Jag kör upp till butiken på tisdag, hon har stängt sön och måndagar. Vet hon har endel julpapper kvar, håll tummarna för att just de finns :)

Jeanette sa...

Vilket superfint kort. Vad fin stämpel och fint du färglagt den. Kram Jeanette

Anonym sa...

Premiärbesök hos dig. Skrollat upp och ner flera gånger. Hämtat inspiration och nya idéer. Mycket smakfullt och fint.Hittade en utstansad gren på en tändsticksask, den var monterad över huvudet på en hängelflicka. Vad kan den heta och var kan jag hitta den? Snygg och användbar.

Anonym sa...

Vad duktig du är Anna-Karin! Full av energi och inspiration. Jag är verkligen avundsjuk..

Vi ses på tisdag. Jag tar med mig några askar att klä in. Hör av er om ni behöver något annat. Jag har en del...

Kram/Paula