onsdag 14 januari 2009

Höstpapper

Här kommer lite mer kort som är gjorda av Maja designs papper skogspromenad. Jag tycker att de är så fina.När jag köpte dem i höstas hann jag inte göra något av dem. Helt plötsligt var det ju jul och då var det julkorten som skulle tillverkas. Men bättre sent än aldrig. Detta är nog en favorithängel.
Den här Hängelflicka köpte jag i Karlstad i höstas. Tycker att den passar fint till dessa höstpapper. Det kan ju blåsa en del på hösten.Puncinella är en kul detalj tycker jag. Det lyser upp en del.
Blommor, blad och en textruta hämtad från nätet.
Är hon inte fin tjejen?

Ni har väl sett att Paula säljer ut delar av sitt lager på FCS blogg. Gå in och fynda.
Ha en bra dag
Anna-Karin



8 kommentarer:

Linda Dekorerar sa...

Så härliga kort i vackra papper.Fint med Puncinella.

Anonym sa...

Vilka härliga färgkompinationer.
Den stämpeln är nog lite favo hos mig med.
Tack för awarden jag fått av dig.
//Anna

Anonym sa...

Hej, nu har jag äntligen varit här och kollat igen. Vilka jättefina saker du gjort! Jag gillar oxå buketten jättemycket som alex gjorde till Lena och Peppe, jag tycker ju (som bekant kanske): less is more! Men jag har 2 frågor: vad är hängel och puncinella?? kram från ensom inte fattar så mycket i scrapvärlden.

Anonym sa...

Hej min vän!
Kul att du tittade in.De stämplar som jag använder köper jag från ett företag som heter hÄnglar och stÄnglar. Därav namnet.De är de allra finaste på marknaden tycker jag. Puncinella är metallnätet som jag ibland sätter bakom en stämpel.
Kram från moster.

Anonym sa...

Hej Anna-Karin!

Vilken trevlig blogg du har!
Dina kort är jättefina!!! Väldigt läckert med puncinella - måste jag nog också prova...
Tack för alla värmande ord om papperen!

Ha det gott!
Hälsningar
Marie

Gunilla/Nilla sa...

Vilka underbara kort du har gjort. Mustiga färger och så fina detaljer. Visst är dom söta många av hÄnglarna och kul att göra kort av.

Ha en trevlig helg.
/Gunilla

Anonym sa...

Hej mamma!!va duktig du är som pysslar o har dig! jättefina kort:) hoppas ni har de bra hemma, saknar er<3

Anonym sa...

Tack hjärtat.Saknar dig med.
Kram mamma