lördag 31 januari 2009

Teälskare Tävlingen är avslutad

Eftersom jag är en stor teälskare blev jag glatt överraskad när jag hittade en te-butik på nätet. På deras blogg fanns det också en tävling inför Alla Hjärtans Dag. Kul. Passa på att gå in och skriv en kommentar så kanske ni har chansen att vinna dessa fina varor. Det ska i alla fall jag göra. Hoppas man har tur.Visst låter Valentinte gott. Med choklad och ett doftljus blir det en perfekt present.
Här är min temugg. Den fick jag av min arbetskamrat Kajsa för ett tag sedan. Jag använder den varje morgon.
Baksidan. Jag blev så glad när jag såg vad det stod. Tusen tack.


Ha det gott i snövädret.
Anna-Karin

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att våran kisse får vara med
på din blogg!
Dina konstverk är såå fina!

Ha en bra dag!

Kramar Marianne

Anonym sa...

Vilken underbar te-mugg! Förstår att du blev glad över den =)

*älskar också te!!!*